مزيكا بوكس | أغانى | افلام | كليبات | مسلسلات | برامج ...
بسـ،ـم،ـ الـلـه الرحـم،ـن الرحـيـ،ـم،ـ

منتديات مزيكآ بوكـس ترحب بكمـ

ونتمنى لكم اوقات سعيده برفقة اقسام الموقع

ولا تنسو انه بكم نرتقي الى الافضل

ويستمر عطاءنا بتواصلكم واستمراركم

معنا بالمشاركات المتميزة
............
بسـ،ـم،ـ الـلـه الرحـم،ـن الرحـيـ،ـم،ـ

منتديات مزيكآ بوكـس ترحب بكمـ

ونتمنى لكم اوقات سعيده برفقة اقسام الموقع

ولا تنسو انه بكم نرتقي الى الافضل

ويستمر عطاءنا بتواصلكم واستمراركم

معنا بالمشاركات المتميزة
............
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Free CursorsMyspace La

الرئيسيةMaZiKa BoXأحدث الصورالتسجيلدخول

أين انت يا رئيس بلدنا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MoH@MeD
•-«[The KiNG]»-••-«[The KiNG]»-•
MoH@MeD

أين انت يا رئيس بلدنا M5znk-397709681b
الميزان
تاريخ الميلاد : 01/10/1988
العمل/الترفيه : AdM!N S!T MaZiKa BoX
المزاج : L o O o L

أين انت يا رئيس بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: أين انت يا رئيس بلدنا   أين انت يا رئيس بلدنا Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 10:10 pm

يا رئيس بلدنا يا حكمنا يا ابونا زاى مبيقولو يالى رافع رسنا يالى مخلينا زاى الغنم عند العرب يتجرو بينا و يضربونا عملت اية انتا علشان شعبك يا رئيس البلد كنت فين و الجزائر بتضرب فى المصرين اولادك علاء و جمال فرقة من القوات الخاصة كانت معاهم مين اللى كان مع الشعب شوية عساكر مأجورين من الجزائر خدو فلوس و سابو اللى يضرب يضرب الشعب بتاعك يا ريس مشفش قلة القيمة ولا التهزيق الا فى عهدك فى عهد السادات و جمال عبد الناصر كان فى كرامة لى المصرى فين هيا الكرامة دلوقتى فازو و بيضربو فينا مسبوش حتى البنات و الستات فين الدين يا ريس الدين امر ان المسلمين تضرب بعض و ان المسلمين يضربو البنات و الستات بدون زنب فين انتا يا ريس فين موقفك فى كل دا عملت اية انتا قولت اية قولت لى الرئيس السودانى لو مش عارف تحمى ولادنا احنا نحميهم فين الحماية اللى قولت عليها دا لو كان فى الجزائر كانو حبسو اللى عمل الشغب كانو حبسو المصرين وانتا مكنتش هتتكلم اللى حصل مش كورة و بس دى سياسة دولة و اهانة شعب فين كرمتنا يا ريس هتترد ازاى كرمتنا تانى اللى حوليك منفقين وانتا ساكت شايف و ساكت علشان تفضل فى الحكم اطول مدة من بعد الماتش و الجزائرين بيضربو البنات و الشباب و اى مصرى لحد الصبح فين يا ريس اللى انتا هتعملة و اظن موقفك هيبئا سلبى اوى زاى كل مرة هتقول دى كورة و ان اللى حصل جهل الشعب الجزائرى طيب جهل الشعب الجزائرى اللى جة الماتش يا ريس من الجزائر كانو مسجونين و افرج عنهم علشان يشجعو او بمعنى اصح يعملو مجزرة دة غير فرق الامن بتاعت الجزائر اللى كانت لبسة ملكى فى الماتش دى كانت حرب يا ريس مكنش ماتش فين اللى يحكم بنا مفيش حاجة اسمها كورة بالشكل دا يا ريس انتا اللى عملت فينا كلة بينافق ويدعيلك لكن اللى فى القلب فى القلب بس انا جبت اخرى و تعبت لما بنت تتصل على برنامج على الهوا الفجر يا ريس و تعيط و تقول انها مستخبية من الجزائرين ورا عربية ملاكى طيب فين انتا يا ريس فى الوقت دا فين العساكر و الجيش اللى على الحدود يا ريس مخلتهمش يدخلو لية يا ريس معطيتش امر بطيارات حربية تنزل السودان بالقوات اللى على الحدود علشان اللى حصل لية معملتش كدا بتقولو على شعب مصر جاهل و مش بيفهم انا موافق هتقولو مينفعش الجنود تسيب الحدود بلاش تسيب الحدود مبعتش اى فرق امن لية بطيارات حربية فى نص ساعة هيكونو فى السودان يمكن انا جاهل بس فاهم يعنى اية كرامة و يعنى اية اهانة لكن انتا بيقولو عليك رئيس حاكم دولة طيب احكم الدولة مش هنقولو لا بس خلى لينا كرامة بلاش الاهانة اللى احنا فيها من يوم ممسكت انتا الحكم فين كرمتنا راحت مع موت السادات و جمال عبد الناصر ؟؟؟ ولا راحت بسبب سكوت الشعب عليك يا ريس ؟؟!!! اظن اول مرة واحد يقول الكلام دا !! هوما علشان حجارة حد حدفها فى الزجاج بتاع عربية واحد جزائرى عملو المجزرة دى دا على قولهم يا ريس طيب احنا اضربنا و اتوبيسات العيبة و الجماهير اتكسرت و اتعورنا و بناتنا اتهانو و اضربو المفروض نعمل اية احنا المفروض مش نعمل زيهم طيب انتا هتتصرف ازاى بيقولو اقل حاجة تعملها تسحب السفير بتاعنا من الجزائر و تبعتلهم السفير بتاعهم و تقطع العلاقات !!! صحيح هتعمل كدا مظنش لنك سلبى اوى دا كل دا يا ريس وانا بتكلم على اللى حصل فى السودان اما اللى حصل لى المصرين فى الجزائر لو حصل عندنا فى مصر و عملنا كدا فيهم هيعلنو الحرب علينا لنهم ليهم كرامة و الحاكم بتاعهم بيخاف عليهم بس احنا لا حولة ولا قوة ريس لا يعرف غير انة ازاى يبئا مسنود من الدول العربية و غيرها غيرها دى يتحط تحتيها الف خط احمر يا ريس اللى حصل لى المصرين فى الجزائر دا غير التخريب اللى حصل فى شركات المصرين هناك انا نفسى اعرف هتعمل اية انتا اقسم بربــى و بما اعبد انك من يوم ما مسكت الحكم وانتا خلتنا فى ايهانة و كرمتنا راحت على ايدك
السؤال
يا ريس بئا امتا هتخلى لينا كرامة شويا امتا هترفع عنا الاهانة انا بقول الكلام دا وانا عارف انى هتحاسب علية بس طهقت و خلقى ضاق خلاص مبقتش عارف اسكت و دى هتكون حملة موسعه على جميع المواقع العربية

ملحوظة
ليس لى الموقع هذا اى علاقة بما كتب هذا انا المسئول عنة وليس احد اخر

/]أين انت يا رئيس بلدنا Wol_errorأضغط هنا لتكبير الصورة , مقاس الصورة الأصلي 1024x768 وحجمها 115KB.أين انت يا رئيس بلدنا 730283031
/]أين انت يا رئيس بلدنا Wol_errorأضغط هنا لتكبير الصورة , مقاس الصورة الأصلي 1024x768 وحجمها 98KB.أين انت يا رئيس بلدنا 504914516

أين انت يا رئيس بلدنا 2
أين انت يا رئيس بلدنا 3
أين انت يا رئيس بلدنا 7

أين انت يا رئيس بلدنا 9CC4553A19871

https://mazikabox.own0.com
Mona_Suez
•-«[ مزيكاوى جـديـد ]»-•
•-«[ مزيكاوى جـديـد ]»-•
Mona_Suez

أين انت يا رئيس بلدنا M5znk-397709681b
الميزان
تاريخ الميلاد : 25/09/1991
العمل/الترفيه : 'طالبه
المزاج : عااااااااااااااااااااااااادى جدا

أين انت يا رئيس بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: أين انت يا رئيس بلدنا   أين انت يا رئيس بلدنا Emptyالأحد نوفمبر 22, 2009 12:36 am

هو عارف كل الكلام ده وعارف ان المصريين ومصر اتهانت وكفايه العلم اللى اتحرق واتقطع واتداس عليه .. ده الدموع نزلت ساعتها بس هو ولا هو هنا

ياريته يسمعنا وياخد حقنا ويحمى المصريين اللى عايشين فى الجزاير ومتبهدلين
وخليك اد كلمة رئيسنا يارئيس مصر

أين انت يا رئيس بلدنا
صفحة 1 من اصل 1